La Bonanova
Situació:
sota la Via Augusta (entre Modolell i Ganduxer)
Punt quilomètric:
3,612
Alçada sobre el nivell del mar:
76,92 m
Data de la primera inauguració (en superfície):
1887
Data d'inaguració de l'estació soterrada:
12 de maig de 1952
Tipus d'estació (actual):
estació de pas amb 1 vestíbul d'accés i amb 2 vies i 3 andanes
Viatgers entrats durant 2012: 925.425

Galeria d'imatges

Automotor num 17 / 1914-1922

L'automotor número 17 acaba de sortir de La Bonanova i es dirigeix cap a Tres Torres. Com que circula per la dreta, la fotografia es pot situar entre el 2 de febrer de 1914, en què es va fer el canvi de sentit de circulació, i 1922 en què aquests tipus de trens van deixar de circular per aquest tram. Aquest automotor va ser construït el 1906 a Bèlgica per al Ferrocarril de Sarriá a Barcelona S. A. per Fonderies Baume & Marpent de Morlanwelz (parts mecàniques) i per Ateliers de Constructions Électriques de Charleroi (parts elèctriques). Actualment, aquest punt queda molt proper a la cruïlla entre la Via Augusta i la ronda del General Mitre.